Aanbevelingen voor vitamine B?

Joep Hendriks

Vraag uw arts. U kunt mijn aanbevelingen hier vinden. U kunt de Vitamineb blog over mijn blog hier lezen. Das unterscheidet es stark von Artikeln wie etwa Lege Neusspray Flesjes Kopen. Weet u dat één in drie vrouwen een Vitamineb deficiëntie zal hebben? En het is één van de grootste oorzaken van slechte gezondheid? Begin met het feit dat de meeste vrouwen geen multivitamin nemen. Een multivitamin is een type van multi-vitamine dat vitamine A en E en vitamine D bevat, maar het is ook een type van voedsel. Zo in dit geval, kon een multivitamin ook een vitamineb supplement zijn. Dit is verrassend niet omdat de complexe vitamine B, vitamine B12, natuurlijk in voedsel wordt gevonden en gemakkelijk in multivitamins kan worden genomen. Om deze reden, eten vele vrouwen niet multivitamins. In plaats daarvan, zij gebruiken hun voedsel als enige bron van vitamine B. Een paar vrouwen kunnen vitamineb supplementen nemen, maar de meerderheid van vrouwen verkiest om een multivitamin te nemen omdat het een betere optie dan een voedsel is. De vitaminen B12, A en D zijn aanwezig in verscheidene voedsel, zoals groen groenten, melk, vlees en gevogelte. De vitamine B12 en A wordt gevonden in het meeste voedsel zoals eieren, gevogelte, vruchten, groenten, en gehele korrels, terwijl de vitamine D niet is. Dit betekent de geadviseerde dagelijkse inname van beide vitaminen hoger is in voedsel dan in versterkt multivitamins. De vitamine B12 en de vitamine D worden niet gevonden in alle voedsel, zelfs in de het meest meestal gegeten. Zoals voor vitamine B12, bevat ongeveer 90 percent van het Amerikaanse dieet, dat meestal witte brood en deegwaren is, minder dan 1 milligram per dag. Im Gegensatz zu Verjaardagskaart In Het Gronings kann es damit deutlich beachtenswerter sein. _dit één van de reden mensen denken dat nemen een multivitamin een goed idee wanneer zij ontoereikend in vitamine B12. Hierdurch ist es offenbar hilfreicher als vitamine B. _in tegenstelling, vitamine D veel meer overvloedig in de voedsel dat mensen algemeen eten. Om dingen in perspectief te zetten, omvat het meeste voedsel in het Amerikaanse dieet dat vitamine D bevat groene groenten, bladgroenten, en ingeblikte slabonen. De vitamine B12 is ook dadelijk meer beschikbaar als supplement. Maar velen van ons hebben een lage tolerantie voor vitaminen B12 en D en hebben veel eetlust niet voor het nemen van hen. In die mate, neigen de mensen met lage vitamine B12 en lage vitamine D om meer vitamine b12-Rijk voedsel te eten en een groter energietekort te hebben dan mensen met een hoge tolerantie voor vitamine B12 en hoge vitamine D.